Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 10:36:56 +0200

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02591 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Koppelmaa küla, Ehrmanni// Karika// 
Kopli// Noole// Ora// Osja// Rambaka// Ropka// Tagapaju// Ääre// Tagametsa 
küla, Luige-Põllu// Ääsmäe küla, 11247 Ääsmäe-Hageri tee// 11403 Ääsmäe 
mõisa tee// Alasi// Audimäe// Birkenhofi 1// 2// Hageri kergtee L1// Hageri 
tee 13// Haru kergtee L10// Kangru// Karja tee// Kaseurva tee L1// 
Kesalille// Kullisoo// Lagepõllu// Lootuse// Matsokese// Mõisa tee 12// 13// 
15// 17// 17a// 17b// 19// 19b// 8// L1// Pajuaasa// Põldmaa// Põldru// 
Põldrutaguse// Reedi// Saksa// Salla// Salve// Sepise// Tähtheina// 
Väljavahi (Kergliiklustee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26912637>  (menetlus nr: 
419726), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister